пн-пт з 9-00 по 18-00
(044) 228 44 24 Київ, вул. Генерала Воробйова, 13-е
+38 (044) 228-44-24 Зателефонуйте мені

Основні поради щодо придбання та використання посудомийних машин.

Посудомийні машини

Виробництво посудомийних машин досягло великих успіхів. Постійно додаються нові функції для забезпечення якості, надійності тощо. Але якщо машина не міститься належним чином, то всі ці інженерні вдосконалення не допоможуть.
Насамперед власники закладів громадського харчування дбають про скорочення витрат для підприємства, зокрема часто з допомогою скорочення витрат за технічне обслуговування устаткування. Але дуже важливо зрозуміти відразу, що технічне обслуговування вашого обладнання продовжує термін його служби, покращує якість роботи та зменшує ймовірність простоїв, відповідно скорочує витрати підприємства.
Часто для клієнта, який купує посудомийну машину, більше значення має збільшений термін гарантії, але насправді важливіше можливість проводити силами компанії, що продає планове технічне обслуговування. А також велике значення має щоденний догляд за обладнанням, відповідно до рекомендацій виробника.
Навіть найякісніші машини можуть бути схильні до поломок, у разі відсутності щоденного догляду. Саме тому виробники професійного миючого обладнання намагаються виробляти машини з максимально легким доступом до щоденного обслуговування та чищення.
При встановленні обладнання компанія постачальник повинна навчити персонал замовника всім нюансам щоденного обслуговування, використанням миючих засобів для того, щоб машина працювала безперебійно та якісно.
Окрім щоденного обслуговування, яке має здійснювати персонал замовника, який працює на машинах, необхідне технічне обслуговування обладнання сервісними механіками, які мають для цього спеціальну підготовку. Доцільно на момент купівлі обладнання укласти договір з компанією постачальником на технічне обслуговування. З погляду професіоналів, промисловий стандарт – не рідше одного разу на рік повне технічне обслуговування, перевірка всіх налаштувань, контроль роботи основних компонентів тощо. Таке технічне обслуговування має здійснювати компанія, яка має спеціальну підготовку з обслуговування та ремонту машин певної компанії, можливість оперативно поставити запасні частини тощо. Фірми-виробники, зацікавлені в якісній роботі свого обладнання, здійснюють навчання сервісних механіків компаній постачальників, часто безпосередньо на своїх заводах.
Професійні компанії, що постачають миюче обладнання, обов'язково з'ясовують перед продажем якість води та водопостачання в місці установки.
Крім цього, дуже важливо при поломці посудомийної машини швидко визначити суть проблеми, т.к. що швидше виявимо проблему, то швидше її усунути її швидко, т.к. будь-які простої – це втрата грошей. Тому в більш сучасних моделях існує автоматична система діагностики несправностей, які вбудовані всередину, яка дозволяє механіку в короткий термін визначити поломку та її усунути.
Важливим аспектом при покупці нової машини, не важливо, це велика тунельна машина або звичайна посудомийна машина для склянок, це доступність основних компонентів, таких як насоси та нагрівачі, для сервісного обслуговування та ремонту. Чим доступніші основні технічні вузли машини, тим швидше здійснюється діагностика та менше простоїв для ремонту. Крім цього, важливо звертати увагу на місця майбутнього скупчення бруду: закруглені деталі значно легше чистити і мити, ніж гострі кути.
Для керівників, які не хочуть, щоб їхнім співробітникам були відомі технічні нюанси налаштувань машини після покупки, деякі виробники пропонують бездротове підключення мийних машин до офісного комп'ютера. Це дозволяє контролювати та регулювати роботу машини віддалено.
Більшість машин має фіксований цикл миття, тому при встановленні тривалості циклу необхідно враховувати ступінь забруднення того, що миєте. А також важливо пам'ятати, що хімічні речовини для миття від різних виробників відрізняються один від одного, тому важливо дотримувати заявлених у виробника доз речовини. Але т.к. більшість машин оснащені автоматичним дозуючим пристроєм для миючих і для ополіскувальних засобів, то при заміні постачальника хімічних засобів, необхідно змінювати і налаштування.
Зараз все більше клієнтів хочуть купувати все в одному місці та обладнання та миючі засоби та сервісне обслуговування. Це не лише допомагає скоротити витрати, а й забезпечує сумісність. Компанія, яка продає мийні машини добре знає свій товар, відповідно їй набагато легше забезпечити і обслуговування та ремонт та наявність відповідних миючих речовин.
Нові розробки в галузі очищення води дають на сьогоднішній день блискучі результати, що дозволяє сподіватися на те, що нарешті проблеми на місцях з якістю води будуть вирішені.
На сьогоднішній день погана якість миття дуже часто пов'язана саме з якістю води. Наприклад, в Англії було проведено перевірку 1000 пабів, незалежною експертною компанією в області бочкового пива Cask Marquе, щодо чистоти келихів для пива. Виявилося, що 40% келихів були брудними, з плівкою на склі.
А це не тільки призводить до втрати клієнтів, а й втрати якості напою. Пиво не виносить суміші з жодними добавками, забрудненнями - якщо на келихах бруд, то це відразу видно по піні. Звичайно, вид піни ще залежить і від якості самого пива.
Сучасні фільтри, такі як Hobart Genius X2, можуть практично повністю усунути при миття посуду плями і розлучення, т.к. вони усувають при очищенні води навіть найдрібніші частинки бруду та домішок. Багато провідних компаній з виробництва мийних машин додали складні системи фільтрації всередину своїх машин.
Складні комп'ютерні програми, автоматичні дозуючі пристрої, постійне вдосконалення мийних машин робить кінцевий результат настільки досконалим, наскільки це можливо. Тим не менш, вкрай важливо організувати регулярне технічне обслуговування машин та забезпечити виконання співробітниками щоденного обслуговування відповідно до інструкцій з експлуатації, що допоможе усунути можливі проблеми.
Донедавна система зворотного осмосу встановлювалася окремо від мийної машини чи поруч, але завжди вимагала окремого місця кухні чи барі, і найчастіше окремого договору встановлення і обслуговування, т.к. постачальники мийного обладнання не надавали системи очищення води у комплекті з обладнанням.
Багато компаній на сьогодні мають у своєму асортиментному ряду машини із вбудованими пом'якшувачем води.
Наприклад, компанія Meiko вивела на ринок нові машини, серії FV та DV, які тепер комплектуються новим модульним водопом'якшувачем GIO Module, основна функція якого – зниження у воді вмісту солей. Система має компактну конфігурацію, яка значно економить вільний простір на кухні та за стійкою, не вимагає додаткових інсталяцій (кріпиться на задню стінку посудомийної машини або окремо поряд з машиною) та додаткового обслуговування. Крім цього, новинка володіє високим рівнем гігієнічності, забезпечуючи відмінну роботу посудомийних та склянокомийних машин MEIKO.
«Ми зробили процес очищення води набагато простіше і швидше, що сприяє покращенню результату миття та знижує потребу в дорогих системах очищення води», каже менеджер компанії Meiko.
Крім цього, виробниками були розглянуті проблеми шуму, пари та тепла.
Останні досягнення компанії Maidaid-Halcyon – це новий тип насоса, який, за твердженням виробника, є найтихішим на ринку.
Так само значних успіхів було досягнуто в зменшенні пари в машинах купольного (капотного) типу і посудомийних машин малого формату. Компанії Hobart та Meiko розробили нові способи видалення пари всередині машини до її відкриття.
Крім цього, важливе значення мають енергозберігаючі технології. Зараз у багатьох виробників, у машинах великої потужності, тунельного типу передбачена система енергозбереження. Енергія утворюється за рахунок охолодження пари, що утворилася, і гарячої води після миття і нагріву нової холодної води за рахунок енергії, що утворилася. Це дозволяє економити як на електриці, а й у вентиляції, т.к. тепло від мийної машини не виходить поза, а використовується по замкнутому циклу.

ОСНОВНІ ПОРАДИ З ОБСЛУГОВУВАННЯ

  • Регулярне чищення машини дозволить збільшити тривалість служби насоса та допоможе забезпечити кращу якість миття за рахунок відсутності залишків відходів. Чистіть фільтри настільки часто, наскільки це можливо, але не рідше одного разу на день. Перевіряйте фільтри щодо пошкоджень, т.к. пошкодження призведуть до потрапляння відходів у насос та можливе блокування машини. Негайно замініть фільтри, якщо виявлено пошкодження.
  • Чим більше машина, тим професійніші співробітники потрібні для її управління. Обов'язково переконайтеся, що двері машини перебувають у правильному положенні, перш ніж дзвонити до ремонтної бригади. Наприклад, був такий випадок поломки великогабаритної машини – увімкнулась система безпеки, т.к. двері не зайняли свого становища. А викликано це було тим, що двері були пошкоджені при видаленні кошика з посудом, відповідно не могли прийняти своє становище.
  • Якщо робоча температура відрізняється від рекомендованої виробником, необхідно в терміновому порядку провести перевірку і виявити причини, щоб дотриматися всіх гігієнічних норм. Дуже важливо пам'ятати, що для остаточного промивання необхідна температура не менше 82 °С.
  • Вода та електрика – це вкрай небезпечне поєднання. Пошкодження та зношування проводки не завжди видно співробітнику, який працює на мийній машині. З метою безпеки переконайтеся, що машина була встановлена ​​особою (особами), які мають доступи та дозволи працювати з електричними установками. Крім цього обладнання повинно перевірятися (технічне обслуговування) не рідше одного разу на рік компанією, яка має досвід та всі необхідні дозволи.
  • І, звичайно, немає сенсу тримати в штаті механіка для чищення фільтрів. Це те, що має робити оператор, співробітник, який працює машиною.
  • Якщо після постійних очищень машини, усередині ви помічаєте біле вапно, яке негативно впливає на трубопроводи, а також може призвести до поломки нагрівальних елементів, необхідно перевірити, як працює пом'якшувач води. Співробітники повинні не забувати засипати сіль, якщо проблеми з вапняним нальотом все-таки є, незважаючи на дотримання рекомендацій виробника, потрібно збільшити дозу солі.
  • Використовуйте для кожного процесу відповідну машину – для миття склянок – машину для миття склянок, для загального посуду – посудомийну машину для тарілок, для котлів – котломийку. Іноді виклик сервісної служби пов'язаний з тим, що посудомийна машина для посуду погано миє склянки. Рішення досить просте, щоб вимити склянки - потрібні вимити машину і наповнити її заново чистою водою (новий цикл), склянки не люблять засолену воду.