Компанія Nachtmann протягом майже 200 років займається виробництвом кришталевого посуду для ресторанів, кафе та барів. Бренд шанобливо ставиться до традиційності, але водночас активно займається формуванням майбутнього. А саме займається постійним пошуком наступних поколінь талановитих дизайнерів скляного посуду. Саме тому було сконструйовано свою студію та створено проект NextGen.
Nachtmann NextGen – це програма міжнародних конкурсів у галузі дизайну, спільно створена у 2007 році Maximilian Riedel (генеральний директор Riedel Glass Works) та міжнародним дизайнером Stefanie Kubanek. З самого початку проект нарощує ідеальну співпрацю між традиційним виробником та провідними коледжами мистецтва по всьому світу.
Талановитим молодим людям з усього світу надається можливість пройти екскурсію фабрикою виробника, і втілити свої творчі ідеї в життя. Завдяки програмі створено міцну платформу для пошуку наступного, перспективного покоління майбутніх дизайнерів. Категорія продукту NextGen включає 40 серій, що є одними з найуспішніших категорій Нахтмана. Учасниками конкурсу вже були таланти з Токіо, Нью-Йорка, Стокгольма, Праги, Пекіна та Штутгарта, і це не межа.
Пропонуємо Вам детальніше познайомитися з деякими учасниками, переможцями цього проекту. Найкращі роботи, які представлені і в нашому магазині.
Roman Kvita. "Як я знайшов красу в геометрії"
Роман Квіта є випускником Академії мистецтв, архітектури та дизайну в Празі. За видатний дизайн серії Sphere був нагороджений Bayerischer Staatspreis (Баварська державна премія) на Internationale Handwerksmesse 2014 - це найважливіше шоу майстрів у Німеччині. Ось що говорить він сам про свої враження і чому було обрано саме таку ідею дизайну.
«Я не математик, але я знаю, що сфера є ідеально круглим геометричним об'єктом у тривимірному просторі. Це було моєю відправною точкою при начерку своєї першої грубої ідеї. Моєю метою було поєднати традиції та якість ручної роботи скла з точністю та можливостями пресованого скла. Я під впливом таких легендарних дизайнерів чеського скла, як Frantisek Vizner, Rudolf Jurnikl, Jirí Zejmon та Jirí Brabec, які обрали скульптурний підхід до свого ремесла.
Мій візит на завод Nachtmann вразив мене, я побачив для себе безліч можливостей у сучасному склоробстві. Повернувшись до академії, я експериментував зі сферами та побачив, як сферичні опуклі форми грають зі світлом, щоб відобразити разючі заломлення. Оскільки мої ескізи стали 3D-скульптурою, я застосував принцип сфероїда до категорії продуктів, включаючи склянки, тарілки та миски. Так геометрія сформувала мою творчість.»
Ahmet Uslu "Як я перетворив твердий камінь на кристал"
Ахмет Услу – створив серію Sculpture , навчався у Стокгольмському університеті мистецтва та дизайну Konstfack. Колекція Скульптура повністю відображає свою назву – це актуальні скульптури з тяжкою геометрією. Ось що розповідає про себе та свою лінійку Ахмет.
«Коли я приїхав з Туреччини до Швеції, щоб вивчати дизайн, я не й уявляв, що буду проектувати вироби зі скла. Зараз я закоханий у цей матеріал. Я думаю, що він дивовижний, і має велике середовище для вивчення світла, його відображення та заломлення. Це більше, ніж просто фізична тверда форма ... вона має інший вимір, в якому ви можете копатися та грати.
Для NextGen я повернувся до основ, до міцних скельних блоків. Я уявляв собі скульптора, що висікає камінь, що миттю побачив кристал. Я хотів відобразити красу всередині і був більше зацікавлений у показі процесу, ніж у готовому продукті ... показуючи грубою та гладкою.»
Victoria Braginsky. "Як я вхопила свій шматочок від Великого Яблука"
Вікторія Брагінскі, творець серії Slice , учениця відомої школи дизайну Parsons у Нью-Йорку. Ось як вона описує свої враження та творчий пошук: «Як дизайнер студент у Манхеттені я була схвильована, отримавши шанс відвідати завод Nachtmann у Німеччині. Хоча чесно кажучи, я мала звичай думати про скло, як холодний і тендітний матеріал, але все змінилося, коли я побачила майстрів Nachtmann за роботою. Мене вразила майстерність і самовідданість склодувів, процеси ліплення та формування скла, здалися для мене захоплюючими. Повернувшись до коледжу, я вирішила спробувати свої можливості. Я експериментувала з різними формами та конструкціями, поки не зупинилася на спіральній формі. Nachtmann має бути, вона теж сподобалася, тож то я і виграла конкурс NextGen! Маю визнати, що я була схвильована, коли побачила готові вази, чаші, у грі світла прозорого кришталю. Скло не холодне... це чудово!»
Спільна робота молодої дизайнерської команди Mao Churong&Gong Yining.
Останній дизайнерський конкурс був проведений з листопада 2014 року по червень 2015 року у співпраці з CAFA - Центральною академією образотворчих мистецтв - у Китаї, під девізом «Дизайн у Китаї, зроблено в Німеччині». Традиційно в конкурсі брала участь компанія загалом, з 25 студентів, які розробляли Відбивали б Nachtmann у "Luxury Everyday". 25 червня, колекція Shu Fa була відібрана професійним журі, і принесла перемогу Мао Churong та Gong Yining на конкурсі Nachtmann NextGen, Натхненням для дизайнерів стали ніжні, але сильні каліграфічні картини з зображенням.
Zhang Sicong та серія Jin Yu
Zhang Sicong хоч і зайняв лише третє місце в NextGen, що пройшов у Китаї, його роботу теж слід відзначити. Натхненням для створення колекції Jin Yu стала золота рибка, яка вільно, витончено змахнула хвостом. До речі, золота рибка в китайській культурі, символізує успіх і достаток.
Yuumi Abe. "Як я знайшла світло і простір в місті, що кишить"
Юмі Абе, творець колекції Hikari (світло), учениця японського Університету мистецтв Musashino. Дизайнеру вдалося передати через свою серію рух великого міста. Ось що вона розповідає: «Я жила в Накано (Токіо), близько 2-х років, до переїзду сюди із Сіогама. Як і будь-яке велике місто, воно не спокійне, але я знайшла тишу та спокій у саду Kiyosumi та ботанічному саду Koishikawa. На тлі шуму міста сади переповнювалися світлом. Можливо, це й надихнуло мене на створення колекції Хікарі. Але насправді моя муза, ймовірно, прийшла з декількох джерел ... це архітектура, природний ландшафт, сонце, що пробивається через листя дерев, навіть купи предметів. Моєю ідеєю стало дослідження простір під склом або вазі ... простір живий, з безліччю захоплюючих можливостей.
Catherine Merrick. "Як я знайшла Quartz поруч із Іст-Рівером"
Кетрін Мерріка, дизайнерка, яка створила колекцію Quartz , учениця Pratt Institute, Нью-Йорк, розповідає про участь у конкурсі. «Я родом зі штату Коннектикут – більш-менш консервативне місце у Сполучених Штатах. Жила в Брукліні протягом 12 років, тому я припускаю, що я житель Нью-Йорка.
Я виконала багато робіт, під час мого перебування у Pratt, але NextGen, вплинув на мене. Моє початкове натхнення прийшло завдяки Geode - це звичайне каміння з прихованими всередині кристалами. Далі кварцовий пісок, він є одним з основних видів сировини для виробництва кришталю, і я була зачарована ігристою поверхнею його кристалічної структури. Я вивчила можливість структурування всередині - а не зовні судини, з малюнком кристала, використовуючи жеоду як візуальну метафору.»
Alvaro Uribe. "Як Petals (пелюстки) розцвіли в Брукліні"
Альваро Урібе, автор колекції Petals , учень нью-йоркського інституту Pratt, розповість трохи про себе та свою колекцію.
«Я родом із Боготи, Колумбія. Після закінчення середньої школи я вирішив продовжити кар'єру у галузі промислового дизайну в Нью-Йорку, отримавши місце в Інституті Пратта. Кожен етап конкурсу, який для мене хвилює, особливо візит до Німеччини. На екскурсії заводом я побачив, як крапелька скла перебуваючи, в умілих руках перетворюється, на щось незвичайне... Такий масштаб творчих можливостей здивував мене. Натхненням для мене стали жінки. Можливо я романтична натура, бо за ідею взяв, сцену весілля з рожевими пелюстками розсіяно падаючими над ліжком! Процес був дуже тривалий… Після багатьох спроб, дизайн втілився у житті, у вигляді візерунка на кришталевій вазі, що нагадує падаючі пелюстки.